Rapport från en ledig dag

I morse cyklade jag och Vincent upp till jobbet för att hälsa på. Det var längesedan mina arbetskamrater såg Vince, och det kändes lite kul att titta in på en ledig dag. Vi såg till att passa in förmiddagsfikat, men Vincent sprang ändå mest runt på upptäcksfärd, kastade boll, hittade lönngångar mellan båsen, klättrade på stolar, ritade på bordet, charmade folk, ja sånt som en 1,5-åring gör mest. Jag hade med mig kameran men glömde såklart fota. Hade varit kul att ha lite bilder från jobbet, men det får väl bli en annan dag. Jag är ju där mest hela tiden, hehe. =)

Pieter sov på förmiddagen efter nattjobb, och gick upp lagom tills det var Vincents tur att sussa. Resten av dagen blev soft, massor av lek såklart, en liten vända ut på balkongen för att spana på bilar, och så en promenad till stan för matinköp och lite andra ärenden.

Här kommer lite kort från idag. Jag försöker rivstarta bloggen så att jag lyckas hålla igång den. Har småpysslar lite med den idag också. Jag undrar fortfarande hur man lägger till flera länkkategorier, så om någon vet - hojta till! Undrar också hur jag lägger in en bild som standardsignatur på mina inlägg, om det går. Och så får ni mer än gärna kommentera bloggen, både innehåll och utseende.

Ciao belle!
/Emma





kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0