Välkommen tack!

Nu är jag bloggare. Eller ja, det återstår väl att se hur bra jag lyckas med att skriva här, men jag existerar i alla fall. Välkommen hit till min lilla värld av förvirring, trötthet, inspiration, soffliggande, arbete, barnbarnbarn, foto, tårtor, design, musik och allt vad jag är.

Här kommer jag att skriva av mig. Jag ska lägga upp bilder jag tycker extra mycket om (en riktig utmaning att lyckas sålla). Filmklipp och hemsidor och annat jag stöter på kommer också hamna här, mycket som en notering för min egen del. Jag är blogg newbie så det här stället kommer säkert utvecklas lite efter hand som jag lär mig.

Nu är det dags att sova så att jag orkar upp när Vincentalarmet går imorgon bitti. Förhoppningsvis sover han i alla fall till klockan sex, men det kan man aldrig vara säker på.

Godnatt!
/Emma

kommentarer
av: Mormor-gammalmormor Maj-Britt

Tisdagkväll den 29 sept! Hej Emma! Jag har just läst din senaste blogg när du bakar tårtbotten och dom andra har jag läst förut, jag kollar in varje dag nu men jag förstår att du inte hinner att skriva så ofta, men i alla fall vill jag säga att det är jätte,jätteroligt att läsa dina bloggar och se på dom fina och gulliga bilderna!Kram från Mormor Maj-Britt i Göteborg!

2009-09-29 @ 23:44:19
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Isabell Jensen

Vilken underbart härlig blogg med fantastiska bilder. Du verkar vara en grym fotograf och ska verkligen fortsätta med fotograferandet tycker jag. : )



Sköt om dig! / Isa

2009-09-30 @ 09:35:08
av: Emma Henning

mormor: Nej jag hinner ju inte uppdatera varje dag, men ska försöka hålla igång bloggen hyfsat regelbundet ändå. Det är så kul att du kan kika in!



Isabell: Tack, vad glad jag blir! =) Ja jag tycker verkligen om att fota. Har haft en bra kamera i kanske tre år nu, men måste lära mig att fota manuellt.

2009-09-30 @ 11:16:09

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0