Ja tack!

Är det något vi har tillräckligt av hemma så är det barnkläder. Fast Vincent växer ju tack och lov så att man får shoppa lite nödvändigt och inte bara rolighets-shoppa (vilket jag gör en hel del). Idag spanar jag in de här fina tröjorna från Polarn & Pyret (du kan klicka på bilderna, som jag har lånat från PoP):



Och på den lilla skulle de här sitta riktigt fint:



Fast just nu får det vara bara ögongodis. Vi behöver som sagt var ingenting. Fast på fredag ska jag till Spillevinken som har specialöppet och då blir det nog en lurvfleecetröja åt Vincent. Det kan han behöva när hösten traskar in. Det är för övrigt riktigt höstruskigt väder idag, för första gången känns det att sommaren är på god väg att tippa över i höst. Inte mig emot.



kommentarer
av: Sandra

Idag var det verkligen höstväder och tänkte att de du satte på claudia igår som du la in bild på passade utmärkt idag i detta väder!

Jag ska också till Spillevinken på fredag, kan ju inte motså extraöppet och erbjudanden ;)

2010-08-24 @ 18:14:46
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Mikaela

ohh vilka underbara tröjor... rotar i den torra plånboken

av: Emma H

Sandra: Ja hon fick ha den outfiten igår också, hade varken spytt eller dreglat eller bajsat ner den än som tur var! =)) Vilken tid ska du till Spillevinken? Kanske får fråga dig på fejjan istället förresten, hehe.



Mikaela: Ja eller hur! Villhavillha!

2010-08-25 @ 22:18:23
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Sandra - mamma till Molly

Vad jag vet nu ska vi nog till Spillevinken strax efter att hon öppnat. Beror på om Daniel kommer ihåg att lägga ur hundburen ur bilen innan han åker imorgonbitt. Mamma kommer hit så hon ska givetivs med till Spillevinken ;) Skriv på fäjjan istället! ;)

2010-08-26 @ 23:57:36
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0