God Jul!

Ujujuj vad det går i ett nu. Och jag måste faktiskt sova, verkligenverkligen. Men jag lovar att blogguppdatera om julen när jag får en lite lugnare stund (om jag nu får det) någon dag framöver. Tills vidare, så här vackert var det när jag och barnen promenerade genom stan dan före julafton i det gnistrande vita vackra vintervädret:


En extra hälsning till min mormor som blev hemma i Göteborg över julen istället för att komma till oss. Vi saknade dig verkligen på julafton! Men hoppas du fick en tillräckligt mysig dag ändå. Och så ser vi till att träffas snart! Stora kramar från mig och från dina barnbarnsbarn!

kommentarer
av: Gammalmormor Maj-Britt

2010-12-26 @ 21:50:34
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Gammalmormor Maj-Britt

Kära Emma! Tack för den fina hälsningen som du skickat till mig! Ja, ingen är mer lessen än jag att jag inte kunde komma upp till Falun och fira Jul tillsammans med er som jag så länge väntat på och detta för att jag gick och ramalde och skadade axeln dagen innan jag skulle åka! Men jag hoppas att vi snart skall kunna ses i alla fall inom en inte allt för lång tid!

En stor kram till dig Emma och till Pieter och till mina älskade barnbarnsbarn Vincent och Claudia från Gammalmormor i Göteborg!

PS. Den första kommentaren jag började skriva bara försvann)

2010-12-26 @ 22:15:21
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0