Avtryck och Barba Skön

Här är ett av mina projekt (som jag lyckats få till, de flesta stannar i tanken eller låter vänta på sig), Claudias hand- och fotavtryck, och Vincents hand. Claudia var en månad när jag gjorde dessa. De ska få kanterna lite nerfilade och sedan limmas in i ramar som först måste målas, så lite pyssel återstår. Tills jag får dem klara så ligger de och tar upp bänkyta som vi inte har.


Fotade mina Barba Skön-matchande barn igår, i vår fotostudio - dvs balkongen. När ljuset är lite halvdåligt inne så tar man med sig fotoobjekten ut på balkongen för att få hjälp av dagsljuset. Visst är de söta, barnen!

Det gäller att vara helmed så att man kan fånga upp Claudia så fort Vincent tröttnat. Han vill hålla i henne oftaofta ("Vill haaa henne!") och de får han oftast också, om det inte är mitt under amning.

Nu ska vi strax iväg för att fira Sagas 4-årsdag! Jag har gjort en barbiedocktårta som ni får se bilder på här efter kalaset. Bäst att fota den nu innan vi ska dra.



kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0