Shoppat åt mina nappbarn

Jag ska fixa lite bilder från helgen, men de är rätt många att gå igenom och greja med så det kanske får vänta till kvällen. Här kommer i alla fall lite kläder som jag shoppade i förra veckan hos den lilla mysiga barnklädesaffären Spillevinken. Den är nyöppnad, ligger högst upp i Elsborg i Falun och säljer bara massa fina märkesbarnkläder. Man blir lite smått lycklig, och får verkligen passa plånboken så man inte blir ruinerad (det är alldeles för roligt att köpa kläder till sina barn). De har dessutom en liten lekborg på insidan och lekplats utanför för att även göra medföljande barn lyckliga.

Kläderna är i lite varierande storlek så de kommer dyka upp på Vincent och Claudia framöver allt eftersom de växer i dem! Kolla in Spillevinkens hemsida här: www.spillevinken.se De finns på facebook också, och brukar ha auktioner där ibland. Farligt lätt att shoppa lite billigare än annars: Spillevinken på Facebook

Här kommer mina små nappbarn också, Claudia i en pyamas som var bland de första plagg jag köpte åt henne när jag var gravid, och Vincent redo att gå och lägga sig med favoritelefanten (som han fått av gammalmormor) och en bok (just denna är "Vem är borta?" av Stina Wirsén, fått av min kompis Lisa) i högsta hugg.



På återseende!




kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0