Claudia fem månader

Måste ju bara göra ett hipp-hipp-hurra-inlägg för min dotter som idag är precis fem månader gammal. Sötfian. Älskade. Kläderna har hon fått av sin gammelmoster (omas syster), present från Holland alltså, i stl 74.
Och så har jag ju en charmknutte till son också. Han är rätt snorig för tillfället (tack dagis...) och tycker det är roligast i världen att snyta sig i mina byxor... Hrm. Nåja, han är söt ändå. Idag struntade vi i dagis: "Mamma, jag vill strunta!"
Annars hör vi mest "Var glad och... nöjd för vet du vad... en björntjänst gör ju ingen glad..." och "Ooobidooo... jag vill ju va som duuu..." trallas här hemma. Vincent är inne på Djungelboken, har både filmen och musiken (tack och lov så att det ofta räcker med att knäppa på cd-spelaren istället för att få ett konstant tv-tjat). Nej, sovdags! Ooobidoo...

kommentarer
av: Annette

Dina två senaste blogginlägg saknar foton. Finns bara en reklamsnutt från Mio som kör igång med ljud och allt. ???



Ska bli kul med bokafton ikväll, och ser fram emot att snart äntligen få träffa småbarnen efter ett par veckor!



Annette

2010-11-04 @ 10:54:21
av: Emma H

Det är så konstigt det där med korten. Ibland verkar en och annan ha problem med att se dem, men jag ser dem alltid. Förstår ingenting. Hoppas de återkommer!



Ja det var väldigt trevligt med Bokens afton ikväll, och Claudia skötte sig ju finfint (som vanligt i sådana sammanhang). Ses imorgon igen!

2010-11-04 @ 22:48:07
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Theres

Grattis till Claudia önskar Signe :D

2010-11-07 @ 16:27:05
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0