Sorteringspiff och kaninbarn

Jag sitter i min soffhörna och kollar på Idol. Pieter sitter i fåtöljen några meter bort. Jag slösurfar lite samtidigt, och lägger över bilder från kameran. Tänkte visa upp min snabba budgetpiffning av köket. Jag har haft en sorterardag, försökt plöja igenom en del av alla högar som ligger överallt i lägenheten (Pieter var ledig idag, bara så ingen misstar mig för en supermorsa, haha). Och hittade bland annat de här nytryckta gamla affischerna som jag köpte i Nusnäs i somras. De satt rätt bra på våra tråkiga hyresrättsluckor.
Piffade till Claudia lite också. Det var en mössa som jag hittade i en låda, och som jag köpte på Tradera åt Vincent till hans första vinter. Mitt bästa Tradera-fynd, för jag fick den för 20:-! Rätt charmig och aningen fånig, men den sitter väldigt bra om öronen och kinderna!
Vincent till vänster (oktober 2008) och Claudia till höger (idag, november 2010) alltså. Söta små kaninbarn jag har. För övrigt tycker jag att Linnea och Olle är överlägset bäst i Idol. De är personliga och grymt duktiga, och väljer dessutom bra låtar. Så nu vet ni det också.

kommentarer
av: Sigrid

Haha jag tänkte OJ vad lik hon börjar bli Vincent! - tills jag såg att det visst var han :D

Otroligt söt mössa ijallefall

2010-11-20 @ 12:44:40
URL: http://sigrida.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0