Halvpaus och snö

Eftersom det är problem med bilderna här på bloggen (att vissa av er inte kan se dem) så bloggpausar jag lite. Fast bara lite. Försöker lösa problemet under tiden. Idag har jag och barnen har bakat lussekatter hos mormor Annette. Mums! Den smarriga årstiden har kommit. På kvällen spelade Pieter med Red Light Shades på Arenan/Garage och jag, Claudia och Lasse var dit och kikade. Claudisen somnade i bärselen och sina stora neongröna hörselkåpor. Jag kan förresten bjuda (er som nu kan se bilder) på första snödagen i Falun, nämligen i onsdags. Min tok till son fortsatte precis där han slutade när snön försvann förra vintern, med tungan i snön...
Nu sängdags. Vincent sover hos mormor och morfar och Pieter är fortfarande ute med grabbarna i bandet. Bäst att jag lägger huvudet på kudden så jag får mig lite sömn innan det är matdags igen för minstingen i familjen. Imorgon är det först morfarsimning för Vincent, och på eftermiddagen ska hela familjen på dop! Polaren William som ska döpas, det blir trevligt. Får hoppas på någorlunda snälla barn i kyrkan.

kommentarer
av: Gammalmormor Maj-Britt

Hej Emma! Vill bara tala om att denna gången kunde jag inte bara läsa texten på din blogg utan även se bilderna på Vincent när han äter snö på buskarna,härliga bilder och så roligt att det fungerar igen med bilderna!

Trevlig helg med barndop och allt! Kram från Gammalmormor i Göteborg!

2010-11-13 @ 05:16:53
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Malin [Foto & vardag]

Idag kunde jag med se bilderna :P Men det är lite till och från ibland..

2010-11-13 @ 09:47:31
URL: http://mandarinklyfta.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0