Kommunikation och sångnummer

Filmtajm! Så här söta var mina barn igår:


Det är så roligt att se hur Claudia iaktar Vincent, hon liksom uppslukas av honom, idolen. Vincent vill gärna få henne att skratta också, och vill gärna leka med henne. De kommer ha roligt om något halvår skulle jag tro, när Claudisen kryper och börjar gå, och kan interagera lite mer. Annars är hennes senaste upptäckt "slå saker i bordet/golvet" och "rassla med skallror". Kolla in fokuseringen:



Och så skallran...



Vincent sjunger ofta och gärna. Tidigare har han tystnat när man plockat fram kameran men för tillfället vill han att jag ska filma honom hela tiden så att han kan kolla på det själv sedan. Djungelboken är en av filmerna som går varm här hemma för tillfället, både i tv:n och stereon (cd med musiken alltså). Här ville han först att jag skulle filma när bilarna pratade med varandra, därav mitt tjat om det, men sedan blev det show istället. Kolla in mooovsen:



Om filmerna hackar så pausa dem en stund så att de hinner ladda. Klicka sedan på play igen. Jag sitter i min soffhörna med vinterstudion på i tv:n. Älskar att kolla på längdskidor! Båda barnen sover som små björnar i ide, de har sovit i 1,5 ungefär. Andningspaus!

kommentarer
av: Sigrid

Hahaha "var jag än strööövar.. Vänta lite, jag dansar på bordet! Var jag än ströövar" Han är så go!

2010-11-20 @ 20:24:20
av: Gammalmormor Maj-Britt

lördagkväll den 20 nov! Har just sett dom härliga filmerna och utan några avbrott! Så roligt att se lilla Claudia vifta med sin små händer och hur Vincent sjunger(tyvärr kan jag inte höra sången) men så härligt han agerar framför kameran när han sjunger som jag ser på munnen att han gör!

Kramar från Gammalmormor från ett snöigt Göteborg

2010-11-21 @ 00:17:04
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Emma H

Hihi! =D

2010-11-22 @ 22:40:39
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Lisa

Sötunge! Den texten har han hört några gånger tror jag..! :)

2010-11-22 @ 23:13:34
av: Emma H

Ja cd:n går varm här hemma! =))

2010-11-25 @ 23:18:56
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0