Nu börjas det...

Ja nu börjas det. Och roligt är det. Claudia har nämligen hittat tv-bänken. Än så länge tar hon sig ju inte framåt, även om hon försökte idag så det är verkligen inte långt borta. Men hon roterar snabbt och lätt när hon vill åt något håll. Och ligger hon i vardagsrummet så rullar och roterar hon ofta mot tv-bänken. Idag tog hon tag i den. Undrar när hon börjar dra sig upp? Vincent var inte så mycket äldre än sex månader när han drog sig upp till sittande med hjälp av just tv-bänken, och när han var sju så drog han sig upp till stående. Kolla in här:
Kanske är Claudia också där om en månad?! Jag slutar aldrig fascineras av utvecklingen ett barn går igenom under sitt första år, det är så häftigt. Och roligt att följa. Jag vill sällan, som många andra pratar om, stoppa tiden. Inte det här första året. Jag njuter av framstegen och av att se en individ växa fram.

kommentarer
av: Theres

Oj, de utvecklas snabbt dina små! Signe är fortfarande på vända och rulla stadiet :)

2010-11-24 @ 11:20:24
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
av: Emma H

Alla barn är så olika. Det är lustigt hur roligt det ändå är att jämföra dem, även om det inte har någon betydelse egentligen. Jag jämför mina två hela tiden. Stackarna, haha.

2010-11-25 @ 22:28:37
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0