Syskonlika vid 4 månader

Dags att jämföra barnen igen, alltid lika roligt! Här kommer mina två gosnosar vid en ålder av 4-5 månader. Ibland är de väldigt lika. Jag ser ju mest skillnaderna och hur olika de är varandra, men när jag jämför kort så här så förstår jag att andra kan tycka de är väldigt lika... ibland.
Vid den här åldern hade Vincent tappat det mesta av håret han föddes med, men riktigt lika lite som Claudia hade han nog aldrig. Med tanke på vilka fina lockar Vinnepinnen hade när han fyllde ett så finns det hopp för Claudisens hårman också! I och för sig är hon nog mer som jag, och då lär det inte hinna bli så där väldigt mycket mer. Några gissningar, hur tror ni Claudia ser ut på sin ettårsdag?
Det ska bli så roligt att se hur hon ser ut på sin ettårsdag, och vilken personlighet hon utvecklar! När börjar hon gå? Kommer hon bli en pysslare eller kanske en klättrare som sin bror? Men det är långt kvar. Nästa mål är halvårsdagen, och jul! Hjälp vad fort det går.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

På bilderna näst längst ner var de grymt lika :)



Jag tror Claudia kommer ha rakt hår, inte jättemycket men hon kommer i alla fall kunna sätta upp toffs uppe på :D Ska bli roligt att se hur hon ser ut och Molly förstås.



På måndag blir Molly 5 månader och tiden går på for fort! :O

2010-10-23 @ 22:51:23
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Sandra - mamma till Molly

Trodde du visste att jag vunnit haklapparna. Skrev en kommentar när Claudia får smaka potatis att hon hade en fin haklapp ;) Jag vann alla fyra som används väldigt flitigt här hemma och ja, de sitter perfekt och ett stort plus att de är snygga! :D

2010-10-23 @ 22:53:33
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Malin

Claudia är mer lik dig tycker jag. Till utseendet! Men visst är dom lika på vissa bilder! Jag får nog ta och göra en syskonjämförelse jag med kanske :)

2010-10-23 @ 23:03:28
URL: http://Www.mandarinklyfta.se
av: Emma H

Sandra: Det är ju crazy att våra små snart är ett helt halvår gamla! Gaaah! Ja jag tror nog också att Claudia får ungefär min längd på håret, fast än har det ju inte direkt börjat växa. Jag måste kolla hur jag såg ut som halvårsbebis... =)



Nej jag minns att du kommenterade haklappen, fast då visste jag inte att Molly hade en likadan, hehe.



Malin: Ja hon är nog mer lik mig. Hihi. Fast munnen är Pieters, och Vincent har nog min mun. Jag såg dina tjejer på din blogg, visst är det roligt att jämföra! =D

2010-10-25 @ 22:01:47
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0