Tack Sandra!

Måste bara slänga iväg ett litet bloggtack till min bebis- och bloggarkompis Sandra Li (som jag träffat via gravidvattenyogan). Tack för den här coola racerföraroverallen som Vincent fick, den är störtfin och sååå passande även om den fortfarande är lite stor i passformen:
Claudisen har också fått en liten grej, en napp som hon ska testa och utvärdera. Jag gissar att jag får hjälpa henne lite. Sandra är buzzador vilket innebär att man får hem prylar eller produkter som man ska provköra tillsammans med sina vänner. Här har hon skrivit om buzzador-uppdraget med Bambino-napparna: Buzzador-bambino och kika in på Sandras blogg, den är väldans trevlig: Surrovich. Justja, så här ser min testpanel ut:
Nu mååååååste jag hoppa i säng. Jag har bloggat om en av helgens två tårtor på tårtbloggen tills vidare, men jag ska lägga in dem här också. Fast inte idag. Godnatt!

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Det är roligt att göra andra glad! :) Och nu gjorde du mig riktigt glad av att skriva om mig ;)

Ska bli intressant att se vad Claudia tyckte om nappen sen.



Nu måste jag kika in tårtbloggen och kännas hur det vattnas i munnen. Vad har jag sagt om att frestas så här mitt i natten? ;) Haha!

2010-10-18 @ 01:09:46
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Emma H

Som du säger, det är roligt att göra andra glada! =D Hihi, ja visst är det farligt frestande med chokladtårtan. Fast du slapp i alla fall ha den hemma i ditt kylskåp! =))

2010-10-18 @ 22:47:06
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Maria Adolfsson

Jag tycker nog att testpanelen ser lite skeptisk ut... kanske ger det med sig ;)

2010-10-19 @ 08:09:33
av: Emma H

Haha, ja den är nog lite skeptisk. Den där nappen pluppat ut klart oftare än de vanliga.

2010-10-19 @ 22:39:11
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0