Beställ en namntavla!

Nu är jag i namntavle-branschen! Det började med tavlor åt mina egna barn, och fortsätter med tavlor åt andras. Det känns hur kul som helst! Jag har hittills gjort fyra stycken men fler är på gång. Nu till att börja med gör jag helt personliga tavlor, dvs den som beställer kan vara med och påverka innehållet. Men målet är att bygga upp en grund med bilder som man kommer kunna välja bland.


Priset är 300:- plus fraktkostnader på 55:- Tryck ingår. Ram däremot följer inte med, men jag kan tipsa om Åhléns som har fina ramar i rätt storlek. Mina tavlor har formatet 30x30 cm.

Gör din beställning till [email protected] och skriv med denna information:
- barnets namn (tilltalsnamn + andranamn, markera vilket som är tilltalsnamnet)
- födelsedatum (dag, månad, år och klockslag)
- födelsevikt
- födelselängd


Vill du beställa en av de tavlor som redan finns så går det fint, men vill du ha en personlig (som alltså även andra kommer kunna välja senare) så skriv ett par ledord - t ex någon eller några saker du gärna vill ha med och färger du gillar.

När du gjort din beställning och jag har svarat på den så betala in 355:- på PG-konto 437669-5, skriv barnets fullständiga namn som info. Vi håller kontakt under processens gång och jag skickar korrektur så att du kan godkänna och kolla så att allt stämmer.

Några funderingar? Bara att fråga! Och till sist, sprid gärna ordet!



kommentarer
av: Therese, Henry & Charlie

Åh, såg nu att du svarat på min blogg! Är knappt aldrig inne där nuförtiden... men iaf. Fina Knut-tavlan vill jag verkligen ha sen till henry! Men det dröjer nog någon månad till för vi är inte klara med vårt sovrum än och vill gärna ha tavlorna när pojkarna flyttat in i respektive rum, så de inte kommer bort i villervallan som råder här för tillfället (bläää).

Men som sagt, återkommer med beställning!! :)



Hur lång leveranstid har du räknat med på ett ungefär!?



Kramar

2010-09-15 @ 13:31:42
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
av: Amanda

Bara älskar min Nomie tavla. Har dock inte fått se den live ännu men designen blev kanon.. Och stämde mycket bra in på dom ledord jag gav:) Tack Emma..!!

Kram en mycket nöjd kund Amanda

2010-09-15 @ 20:25:16
URL: http://amandasstory.blogg.se/
av: Emma H

Therese: Det är bara att beställa när du är redo! =D Det kommer dyka upp nya tavlor då och då nu, har just gjort en till, så efterhand kommer det finnas fler att välja mellan.



Hehe, jag vet aldrig om jag ska svara på min egen blogg eller på andras. Vissa kollar nog mest sina egna medan andra kikar tillbaka på kommentarer de lämnat.



Jag har inte levererat någon tavla än, men de två första är på tryck (lämnades in idag och hämtas i övermorgon) och så har jag beställt hem papprör och lock så att det går att skicka säkert. När jag har allt hemma så blir nog leveranstiden en vecka, eller max två beroende på hur mycket jag har att göra och om jag ska göra tavlan från grunden eller om det är en design jag redan har.



Amanda: Vad roligt, glad jag blir! Ska bli kul att höra vad du säger när du fått den också. Den är på tryck just nu, och jag hämtar som sagt på fredag! Skickar till dig så fort jag fått hem papprören.

2010-09-15 @ 23:24:13
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Sanna H :)

Åh vad fina! Kommer absolut beställa inom en snar framtid :) Men just nu är det lite knapert. Ska bli spännande att se vilka fler varianter som dyker upp. Jag gillar Både Vincents och Knuts skarpt! (de andra två också såklart, men de skulle nog inte passa eddy:))

2010-09-16 @ 12:05:15
URL: http://sannahagert.blogspot.com
av: Sanna H :)

Alltså med "knapert" så menade jag ekonomin, inte utbudet! :D

2010-09-16 @ 12:07:03
URL: http://sannahagert.blogspot.com
av: Emma H

Kul Sanna! Och tack! =) Det är bara att beställa när du vill. Jag tycker det här är jättekul. Är redan inne på sjätte tavlan och fler lär det bli. =D

2010-09-16 @ 22:04:18
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Cissi

Haha, det där med vart man ska svara på blogginlägg är svårt. Jag svarar nog oftast hos mig själv, på själva kommentaren.



Ska bli spännande att se fler tavlor, en till har jag ju sett, och den är jättefin :-)

av: Pernilla

hej.. använder du dig av scraapboking, jag vill med börja leka med sådana här tavlor, eller ja i min egna stil. men jag har ingen aning om hur i photshop och upplösning?

2011-02-09 @ 21:44:06
URL: http://bampifoton.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0