Mollybob.se

För fem år sedan startade jag mitt företag, Molly bild&bokstav. Huvudverksamheten är grafisk formgivning. Sedan starten har jag haft en väldigt enkel hemsida som jag fixade ihop själv. Jag kan inte web, men kan ta reda på tillräckligt för att t ex fixa en enkel hemsida eller piffa till min blogg. Nästan ända sedan början har jag ändå kännt att hemsidan inte räcker till, att jag vill något mer med den. Men två barn och mycket brist på ork har hindrat mig från att ta tag i det. Den jag hade fick duga "tills vidare".

Nu har jag äntligen ÄNTLIGEN en ny hemsida! Stort tack till Linnea Risinger som har byggt den åt mig! Jag har tänkt och format utseendet och hon har fixat och trixat och tipsat. Det har varit ett riktigt teamwork. Kolla in den och kommentera gärna vad du tycker (klicka på bilden för att komma dit):


Jag är riktigt riktigt nöjd, och det känns såå skönt att äntligen ha en riktig och fullt fungerande hemsida som på ett bra sätt representerar mig och mitt företag.

Jag är nyfiken på att höra era reaktioner! Give it to me!


kommentarer
av: Lina

Hemsidan är ursnygg Emma, den kan du verkligen vara stolt över!

2010-09-24 @ 10:11:15
URL: http://chamallow.babyblogg.se
av: Elsa

Lätt att manövrera sig fram till det man vill se, bra info, man får veta flera gånger hur man kan komma i kontakt med dig och hemsidan är stilren och fin. Toppen!

2010-09-25 @ 11:40:10
URL: http://barnbus.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0