Dags för flytt

Flytt av våra verktyg! I morse genomförde vi den här sedan länge nödvändiga flytten - från min kära gamla lilla verktygslåda till en bra mycket större.



Jag fick frågan härom veckan (i ett spel vi spelade under Theres födelsedags-middag) om vilken present jag blivit allra gladast för. Den jag kunde komma på i stundens hetta var just min verktygslåda. Minns hur glad jag blev när jag kände tyngden på det där paketet, slet upp papprerna och insåg att det var just det - en verktygslåda. Hur gammal var jag? Högstadiegammal kanske.

Man kan tycka att jag borde blivit snickare, men det är väl inte för sent än. =) Möbelsnickeriutbildning here I come?

kommentarer
av: Elin S

Det tror jag skulle passa dig perfekt! Varför inte en egen workshop där du både tillverkar och säljer dina alster? Du kan ju sy, baka, snickra, fota och fixa tavlor och mycket mer säkert. Grymish!

Jag skulle shoppa där iaf :).

2011-04-29 @ 21:26:08

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0