Salong Mamma har haft besök



Igår kväll plockade jag fram saxen och satte Vincent framför Peter Pan. Inga som helst problem att klippa grabbens hår längre. Det gick rätt bra sist också - för lite mindre än ett år sedan. Medan han var helt omöjlig de första gångerna.

Det här var Vimses fjärde besök hos Salong Mamma. I början gick han en gång i halvåret, men nu var det som sagt nästan ett år sedan sist. Jag gillar omväxling i frisyren. Tycker han är jättefin i långt hår. Men när det blir för risigt för ofta så är det dags att klippa. Blir skönt inför sommaren också. Söt är han i allt, min lilla gos.

kommentarer
av: Grynet

Oj va häftigt att du vågar klippa själv, men så blir ju resultatet väldigt bra. Jag klippte Nils själv när han var liten. Det blev alltid snett och hackigt, så nu går vi till frisören. Dom har både tv och en bil att sitta i! :)

2011-04-27 @ 07:42:46
URL: http://krokovankan.wordpress.com
av: Anonym

Söting!



Klippte Eddy här om dagen. Förut har har bett mig att klippa honom för att han har sett när jag klippt så många andra. Men den här gången gick det inte bra! Han skrek: "Släääpp mig!!!!" hela tiden. Antar att det måste trotsas inom alla områden nu när han ändå är igång..

2011-04-27 @ 22:35:32

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0