En tävling för mig

Jag deltar inte ofta i bloggtävlingar, hinner liksom inte. Men idag snubblade jag över en trevlig blogg - Santapola.blogg.se - med en tävling som jag blev inspirerad av. Kanske det kan bidra att Delicato är delaktiga (mums!) men något potentiellt storartat poppade i alla fall upp i mitt huvud. Alltså måste jag bara vara med. Hem och fota!

(klicka på bilden så kommer du till tävlingen:)


Om jag vinner den fina dammsugarbagen full med godsaker lär jag nog stoppa innehållet direkt i frysen. Jag går ju på diet liksom, på obestämd tid. Fast hålla mig ifrån delicatobollar för all framtid har jag inte den minsta tanke på. Bagen blir perfekt att ta med till gymmet!

kommentarer
av: Sara

Sv: Vad roligt att tävlingen inspirerar dig till att delta! Ser fram emot att få ett bidrag från dig :)



Tack för ditt fina tips-inlägg! Det ser jättebra ut och du är nu med i utlottningen av det andra priset :)



Lycka till!



2011-04-06 @ 18:31:14
URL: http://santapola.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0