Vad är det jag syr?

Kan ni se vad det här ska bli? =)



Och så insåg jag just att jag vänt tyget upp-och-ner. Så kan det gå. Det är i alla fall lika på båda sidorna, så noggrann lyckades nybörjar-jag i alla fall vara. Tänkte förresten ge er en bättre bild på mönstret också, bara för att det är så förvirrande:



Jag hoppas hinna med att sy en del ikväll. Fast först måste jag ta itu med lite mindre lockande saker - betala räkningar och fylla i skattepapper. Roligare kunde man ju ha. Nu iväg på cykeln till jobbet, vädret ser lika strålande ut som det varit i helgen! Typiskt att man ska sitta inne hela dagen.

kommentarer
av: Elin

Hängselbyxor med korta ben :)

2011-04-18 @ 08:38:45
av: Malin

Vad gott! Det är helt ok :)

Tror du syr en hängleklänning eller ett förkläde..

2011-04-18 @ 09:05:43
URL: http://Www.mandarinklyfta.se
av: Killmamman

kanske ett förkläde? ingen aning... :) mönstret såg väldans komplicerat ut...

2011-04-18 @ 17:44:35
URL: http://killmamman.wordpress.com/
av: Theres

Vad roligt att du har kommit igång :D



Det som är jobbigt när folk kommenterar är att det är i princip bara det de säger. Att hon är såååå liten. Eftersom det är varje gång vi går ut och träffar andra och det bara är det de säger så blir det ganska påfrestande. Jag hade en dålig vecka också så det var väl därför jag reagerade mer. Men de kommentarerna har bara blivit mer och mer och eftersom de inte säger någonting annat funderar man ju på om hon är onormalt liten enligt andra, för på riktigt är hon ju inte det..... De jag känner, som du och Sandra till exempel, säger fler saker än att hon är liten. Och om ni skulle säga det skulle jag inte bry mig men det är när främmande människor säger det hela tiden så blir det störigt.. Men ja jag ska försöka att bara släppa det för det kommer säkert fortsätta och då är det upp till mig att hantera det på ett bra sätt!



Att du jämför med dina barn förstår jag :) Det skulle jag också göra! Och sen är det klart att man pratar om sina barn på öppna förskolan, det har jag inga problem med :) Det var det jag skrev ovan som var jobbigt.



Snart är det galadags!!! Tjooooooohoooooooooooo :D

2011-04-19 @ 09:42:55
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0