Vincent 3 år!

Igår 10 april fyllde Vincent tre år, stora lilla killen. Vi firade redan i lördags med våra familjer, alla föräldrar + våra bröder med flickvänner. Vi hade riktigt trevligt och Vincent njöt av att öppna en massa paket och att umgås med alla de människor han tycker bäst om i världen. Mormor bidrog med den smarriga gräddtårtan, och Vincent blåste ljus.



På själva födelsedagen firade vi Vincent direkt på morgonen med frukost tillsammans och paket från oss. På eftermiddagen hade vi barnkalas för vänner med barn i Vincents ålder - sex barn sammanlagt (plus två bebisar). Det kändes som att Vincent hade sina bästa vänner runt sig, och alla var glada (och sockerstinna efter tårta och fiskdamm). 



Till det här kalaset bakade jag en draktårta (mer om den senare). Födelsedagsbarnet tyckte den var helfin. Han åt inte så mycket av den, fast lika bra var det.

Dagen avslutades mindre kul med att både jag och Vincent blev magsjuka, så med lite otur har vi lyckats smitta alla våra närmsta släktingar och vänner. =P Typiskt verkligen, men för Vincents skull är jag ändå glad att vi hann fira honom. Och nu har vi i alla fall en treåring här hemma, en helt underbar liten en.

kommentarer
av: Gammalmormor Maj-Britt

tisdag den 12 april



TACK för att jag fick deltaga i ditt kalas Vincent genom att jag har fått se bilder på dig och dina presenter och andra fina bilder också, nu känns det som om jag ändå har varit med lite på ditt kalas även om jag är här i Göteborg!

En stor kram till dig och hela familjen från Gammalmormor i Göteborg!

2011-04-12 @ 14:45:25
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Cissi

Grattis fina Vincent så här lite i efterskott. Trist att ni skulle bli magsjuka, men hoppas ni mår bättre nu!

av: Linda Medelberg

Yikes vilken häftig tårta, hoppas det kommer mer om den =)



Ser fram emot varje uppdatering av din blogg Emma. Keep on loving life <3

2011-04-12 @ 21:28:50
av: Lisa - mamma till Knut

Grattis i efterskott Vincent!! :D

2011-04-14 @ 11:58:55
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0