Den sjungande holländaren

Halvholländare är han i alla fall, min rödhårige son. Här sjunger han en bit av Eric Saades Popular. INTE mitt val av musik, urk. Men på dagis är det en stor hit, tydligen. Och han är ju bra söt när han sjunger. Vincent alltså:



Och så ett klipp från Italienresan när samme son sjunger We will rock you, en annan av hans favoriter. Min mobil dog f ö någon av de första dagarna eftersom jag glömt laddaren hemma. Vad vilsen man känner sig utan sin telefon. Fast lite fri också.



Om någon undrar vad han egentligen sjunger i så är det en fingermikrofon (enligt egen utsago). Enligt oss föräldrar snarare benämd "liten konstig plastsak som Vincent hittade vid poolen och absolut ville ta med sig hem". Kan den bidra till hans mer kreativa sidor så, okej då.

kommentarer
av: Cissi

Jag gillar skrevgreppet, det sätter han perfekt :-) Söta söta Vincent!

2011-08-22 @ 08:19:15
URL: http://varldenssotasteida.wordpress.com/
av: Sigrid

Hahaha han är ju helt fab när han står där i fåtöljen! Är han lika.. eh.. pillig på snoppen som Sixten är nu när blöjan är av?



Har också försökt filma Sixten när han sjunger We will rock you, det är urgulligt när han sjunger versen, men han slutar alltid så fort han fattar att man filmar! :D

2011-08-22 @ 09:22:18
URL: http://sigrida.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0