Fotbollsproffs? Hockeyspelare?

En sak är säker, syrran gillar bollar mer än brorsan gjorde i samma ålder. Kanske blir hon en sportis, det lär vi märka. Hon får gärna spela fotboll för mig, en sport jag verkligen gillar. Jag är inget sportfreak. Jag är en sådan som kollar på OS och tycker längdskidor är nästan det roligaste som finns att se på tv (jo, på allvar!). Men bortsett från det följer jag inte mycket. Men jag hoppas att mina barn kommer idrotta, trots inte allt för sportande föräldrar.


Det är väl bara att uppmuntra det här intresset helt enkelt.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Precis, uppmuntra dem! Tror det är vi föräldrar som formar våra barn gällande motion och utelek tillexempel. Vi kommer låta Molly få testa allt hon vill för att hitta sin sport om hon nu vill sporta.

2011-09-01 @ 00:08:35
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Lisa - mamma till Knut

Knut gillar oxå bollar jättemkt! :)

2011-09-01 @ 11:01:53
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
av: Sigrid

Haha jag tror Vince och Sixt är väldigt lika och Cludia och Svante faktiskt :D Det är nämligen samma här den här gången också, haha! Men vi kommer aldrig uppmuntra honom till att proffsidrotta, det räcker med skador på idrottare med friska ben!

2011-09-03 @ 14:21:00

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0