Inte gå och inte krypa

Stenplattorna vi har på framsidan av huset är inte speciellt sköna att gå på barfota. Än mindre att krypa på kan jag tänka, stackars knän. Jag är uppvuxen med likadana. Gissa om jag är bra sugen på att ta ett spett och rycka upp dem allihop?! Men allt trädgårdsfix får vänta. Först ska vi bo in oss och känna efter och se trädgården förändras och allt det där.

Men jag är ju inte förvånad över att Claudia satsar på den här stilen:


Fast lite undrar man ju varför hon inte bara tar gräsvägen ut ur trädgården.

kommentarer
av: Maria Adolfsson

Nästa år är trädgårdssommar ;)

2011-08-06 @ 19:35:36
av: Anonym

Åh, aj! Vi har samma hemska plattor här hos oss. Vera kör med samma stil. :-)

2011-08-07 @ 01:45:06
av: Magdalena Severinsson

2011-08-07 @ 01:46:24

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0