New York över nyårsafton 07-08

Här kommer en bunt bilder som jag tänkt lägga upp läääänge men det har liksom bara inte blivit av. När jag fotade dem hade jag inte ens någon blogg. Vi reste till New York med jobbet över nyår 2007-2008. Riktigt häftigt. Tänker inte berätta så mycket, så ni får njuta av bilderna istället. 

Jag var gravid med Vincent i femte månaden. Gick runt med inte allt för snabba steg, och fick komplimanger av restaurangpersonalen i Little Italy där jag åt den godaste pastan någonsin. Nyårsafton var vi nära Times Square (kortet där man bara ser röken av fyrverkerier) och såg rätt mycket av "måste-sightseeingen". Vill dit igen. Längre. Med familjen.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Vår dröm är att åka dit också, någon gång så ska det bli av! Huvva för flygningen bara :/

2011-08-14 @ 21:31:54
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Linda

WOW, så underbart och vilka känsla du fångat i bilderna. Blir verkligen så sugen att åka dit =)

Tack för att man får se och ta din av det.-

2011-08-15 @ 15:31:01

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0