Fönstershopping - spanat på Kappahl

Bara för att jag tycker det är roligt så kommer nästa butik här. De häringa jeansen måste jag nästan traska ner och köpa åt Vincent. Han sliter ut sina i en farlig fart. Han hade liknande från Kappahl för något år sedan och de var jättefina. Ser likadana ut i knän och fötter, men så gillar jag fickorna på dessa också. Och färgerna.


Jeansklännigen är ju nästan också ett måste. Så otroligt fin! Men nu har Claudia redan en klänning i jeanstyg (om än en helt annan modell) så jag kanske får hålla fingrarna i styr den här gången. Den stickade overallen längst ner finns bara i nyföddstorlekar, men hade jag haft en liten en så hade den fått mysa i grått nu till hösten.

Kolla också in Sandras höstfavoriter från Kappahl.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0