Besöksstatistik

Tänkte bara visa hur det ser ut med min besöksstatistik. Det blå strecket är faktiska besökare (ett per IP-nummer) och det röda strecket visar totala antalet besökare (så om jag går in fyra gånger på min sida så räknas jag som fyra)


Jag har en rätt liten blogg med ett besöksantal som oftast ligger mellan ca 40 och 80 unika per dag. Just igår kom jag upp i 127! Jag har varit över hundra några enstaka gånger tidigare, men det här var nog rekord tror jag. Gissar att länkningen till mig från Cloo Collections blogg kan ha med saken att göra. Jättekul hur som helst.

Statistik spelar inte någon roll alls egentligen, och jag bloggar inte för att få många läsare utan av helt andra skäl. Ändå är det svårt att låta bli att tycka det är lite kul. Det har nog med mitt förtjusning över listor och jämförelser att göra. Det är bara något oerhört roligt över det.  

Ett par andra siffror kommer jag få imorgon som jag är väldigt nyfiken på, då ska Claudia på 1,5-årskoll och bli vägd och mätt, och vi ska passa på att mäta Vincent också. Det blir roligt att veta igen precis hur långa de är. Av någon anledning. Gissar att Claudia vuxit av mätbordet och får stå för första gången. Joolit.

kommentarer
av: Lisa

Jag länkade med till dej härmomdagen(tror det var i fredags) men mej kan du nog inte tacka för några besökare på den där piken. :D

Jag gillar din blogg skarpt i allafall, var mest det jag ville säga. :D

2011-12-06 @ 18:50:41
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se
av: Lisa

Jag länkade med till dej härmomdagen(tror det var i fredags) men mej kan du nog inte tacka för några besökare på den där piken. :D

Jag gillar din blogg skarpt i allafall, var mest det jag ville säga. :D

2011-12-06 @ 18:53:18
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0