Fötter

Jag sitter och rensar bärbara datorns skrivbord/hårddisk för att få mer plats (sparar över till en av våra externa hårddiskar). Måste dela med mig av de här korten som vi har som förstoringar i vår trapp...


Där var Claudia bara en månad gammal och Vincent var så söt när han jämförde deras fötter. Tänk att en liten tvååringsfot kan se så stor ut.

Och så de här två alldeles underbara korten, båda är från BB. Det första från april 2008 och det andra från juni 2010. Mina små minisar...




Riktiga pluttar trots sina 4620 respektive 4340 gram. Mina älsklingar. Jag blir varm i hjärtat varje gång jag går i trappen och sneglar på de här korten.

kommentarer
av: dalkullan

Jätte härlig bild med fötterna och handen :)

2011-12-07 @ 00:04:05
URL: http://dalarum.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0