God jul!


kommentarer
av: Elin

God jul på er, vilka fina tomtenissar du har! Tack för din fina kommentar häromveckan, jag har kommit lite efter med att svara på kommentarer då vi flyttade i helgen :) Kul att höra att jag kunde inspirera, jag tycker tvärtom att jag blir inspirerad av dig varje gång jag besöker din blogg (typ jämt haha..). Men det är väl det som är så roligt med bloggar, att man blir inspirerad av varandra! Och lycka till med ritandet nu, jag hade inte heller ritat på flera år när jag satte igång igen men nu vill jag aldrig sluta och hoppas att jag får jobba lite med illustrationer nån gång i framtiden :) Kram kram

2011-12-24 @ 09:05:23
URL: http://elinochalva.blogg.se/
av: Linda

Jättefin bild =)



En Riktigt GOD JUL till er med <3

2011-12-24 @ 13:38:59
av: Elin S

Tack så hemskt mycket för det fina julkortet Emma! Vi blev så glada och Isabelle kommer ihåg hur kul hon har haft tillsammans med Vincent :). Hoppas att vi kan ses snart! God jul på er!

2011-12-25 @ 01:55:36
av: Lisa

God Jul till er!

2011-12-26 @ 08:53:33
URL: http://lisoball.bloggplatsen.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0