Profilerna

Och så gillar jag det här självfallet som båda har. Och virveln de ärvt efter mormor (och morbror) som gör att deras luggar faller åt sidan av sig själva, så att jag slipper klippa lugg. Aldrig gillat klippta luggar. Troligtvis för att mitt hår var likadant (det blir helt enkelt inte snyggt). Och så har vi höga pannor dessutom allihop. Nej lugg, isch. Men lockar, ja tack!


Det här är två barn som kommer få bli riktigt långhåriga innan jag tar fram saxen nästa gång. Gillar frisyrvariation jag. Och lite vildvuxet.

kommentarer
av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Ja, det är så fint med lite lockar. Men jag klippte faktiskt av min dotters lockar då det blev så tovigt, få se om det blir bättre nu när det växer ut :)



KRAM

2011-12-17 @ 21:04:03
URL: http://bambi.blogg.se/
av: Sigrid

Sixt har ju också det där självfallet och det är ju bedårande! Och båda har snedlugg, men sixten har lugg ändå, lite skorpanfrilla. Bedårande sött ♥

Svante är helt spikrak i håret precis som jag, det finns inte en lock att finna nånstans.. Jag klippte honom igår kväll och det var inte det lättaste så det är kanske inte superjämnt men hockeyfrillan gick bara inte att ha längre :D

2011-12-17 @ 23:14:14
URL: http://sigrida.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0