Tavlan i sovrummet

Nu har vi äntligen fått upp "the tavla" på sin plats i sovrummet. Dumt att ha den ihoprullad i ett papprör hur länge som helst ju. Den här tipsade en av Vincents förskollärare mig om, hon tyckte det påminde om några. Gissa vilka? ;)

Tavlan gjorde faktiskt att överkastet plötsligt passade in i rummet. Jag hade någon typ av 50-talsflirtande vision av vårt sovrum med pastelliga rosa och grönblå färger, men samtidigt lite elegant och quirky. Överkastet beställde jag från Ikea men när det kom så kändes färgen helt fel. Fast så kom tavlan upp och färgen blev rätt. Nu kan jag sluta gå och klämma på svindyra vita broderade överkast, ett litet tag i alla fall. Kuddarna sen är totalfel, men de får möta sitt öde en annan dag.

Isak heter märket som säljer affischen, och fler produkter därifrån finns hos Broarne.se Hög köpvarningsfaktor för den som klickar in sig dit!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0