Äntligen skid-VM!

Hellner och Kalla, och alla de andra. Äntligen har skid-VM satt igång! Gissa vem som tänker sitta klistrad. Så gott det nu går bland barn och jobb. Men alltså längdskidor. Jag verkligen älskar det! Överlägset roligaste tv-sporten. Och med hemtrevliga Vinterstudion i SVT däremellan, och Pops och allt. Och Södergren och Anna Haag och femmil och skiatlon och... Hörs det att jag är lite lyrisk?

Vad gör du den närmsta veckan? Här hemma kommer det nog mest se ut så här:


Tur jag hade som bara jobbade till 14.30 idag. Det betydde att jag hann hem precis lagom till sprintfinalerna. Och nog satt det fint med lite guld så här på torsdagseftermiddagen. Marcus Hellner alltså, jag säger bara det.

Jippitjohej!

kommentarer
av: Eva

Det kommer se ut så där hemma hos oss med. Jag hade gärna velat vara på plats men maken är inte med på den iden samt att det är super kallt här förtillfället, det blåser iskallt så jag vill inte tvinga Alma att sitta och frysa i flera timmar

2011-02-24 @ 22:02:23
URL: http://taweret.blogg.se/
av: Malin

Jag bara älskar byxorna som Claudia har på sig! Kan man få tag på dom fortfarande? Är det me&i?

2011-02-24 @ 23:06:43
URL: http://Www.mandarinklyfta.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0