Borsta de små vita

Nog för att minstingen ännu inte har några tänder, men hon får borsta likväl. Hon är den mest entusiastiska av oss, så hon behövs för moralens skull om inte annat. Storbarnet är inte lika impad av det hela, men just nu får vi jämförelsevis hyfsad tillgång till hans mun. Om kvällarna. Morgonborstningen får han sköta själv för husfridens skull.

Se där, en fotograf på bild. Inte så ofta jag syns. Kanske lika bra det när allt kommer omkring. Man har ju varit vackrare i sina dar. Och inte går det så bra med nyttigheterna och träningen just nu heller. Fast jag har inte fallit dit helt och hållet än så nu är det bara att hoppa upp på (tränings-)hästen igen innan den galopperar iväg.

Det låter som att det är dags för mig att sova. Lätt att börja svamla iväg när klockan närmar sig småtimmarna. Imorgon ska Vincent simma med morfar Lasse som vanligt och jag och Claudia får sällskap av mormor Annette medan Pieter våttorkar sovrumsgolv. Eller något liknande.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0