Dammråttor beware!

Det har blivit dags och mer än så. Ett tunt lager damm har vuxit till sig över hela lägenheten. Äntligen slog vi till med storstädning idag, och den fortsätter imorgon och säkert längre ändå. När det väl är, då är det mycket.

Och ja, det är julsaker bland annat som städats undan. I år var vi kanske sist av alla med att plocka ner stjärnorna. Till vårt försvar kan nämnas att vi i princip bara har ljuspunkter i vår juldekorering och det har varit så mörkt. Nu var det ändå tvunget att tryckas ner i lådor igen. Jag och Vincent sa godnatt åt tomtarna och så var det bra med det.


kommentarer
av: Milla

Jag är i fullfärd nu med att plocka ner julpyntet så sist är ni nog inte.. men till mitt försvar har jag att jag inte varit hemma i egen lägenhet på fyra veckor, och jag åkte precis efter jul!

2011-02-12 @ 09:48:28

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0