Fingret i örat

Det är liksom så svårt att låta bli. Att peta lite här och där på sin syster alltså. I örat till exempel.



Sen händer inget mer på bloggen ikväll, för jag sitter med en namntavla! Roligt!
Förresten borde jag ta en paus och gå och lägga mig. Hoppet finns om att jag ska lyckas ge mig ut i skidspåret imorgon! Blir första gången på två år isåfall. För övrigt hade jag både en bror och två kusiner som körde Vasaloppets öppet spår idag. Bror min förbättrade sitt pers med två timmar och körde in på strax under åtta. Heja!

kommentarer
av: Sigrid

hahahaha di ä inte kloka di där ongera!

2011-02-28 @ 22:42:12
av: Theres

Haha, vilken bild! :) Underbar :)



Ja, såååååååååå roligt :D :D

2011-03-01 @ 12:07:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
av: Alexandra

Brukar ju vara så, man har en massa ideer mn gör inte verklighet av dom....Fel sätt att leva på ett sätt för tänk så mycket bra saker man antagligen hade hittat på.



Min lilla W är faktiskt tre månader på torsdag den lilla fisen. :)Tiden springer iväg!!

2011-03-01 @ 13:54:28
URL: http://minbebis.com/blogg/soontobe/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0