Snora gnälla

Okej jag älskar henne ändå, men alltså. Om jag fick önska mig två saker just nu så vore det att Claudia slutar snora och sen att hon slutar gnälla. En till förresten, att hon slutar vakna hela tiden på natten. Man kan ju bryta ihop för mindre.

Dags att den där sprudlande glada lilla tjejen återvänder nu. Om jag fick önska alltså. Och så vore det toppen om man slapp gå runt med snorfläckar på högeraxeln hela tiden, fast det kanske är att önska för mycket. (Vet inte vad det är med att snyta sig i min axel, men båda barnen pysslar med det gärna och ofta.) Kan en trött mamma få lite soliga leenden så skulle hon känna sig något mindre sliten, tack!

kommentarer
av: Lisa - mamma till Knut

Jamen visst skulle det vara perfekt om dom började sova bra på nätterna nån gång! Har Claudia tjorvat mkt på nätterna nu på senaste? Knut har ju varit huuuuur jobbigt som helst och varit vaken flera timmar några nätter..... nu äre väl bättre och vaknar "bara" 4-6 gånger per natt.........

2011-02-13 @ 22:26:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
av: Sigrid

Gud vad jag önskar samma sak just nu... Var är min gladskit? Han bara gnäller, och snorar..

2011-02-13 @ 23:08:26
av: Emma H

Ja, nattjorv är regel hemma hos oss. Nu har hon toppat med nästan 40 graders feber om nätterna också. Tjohoo! Urk. Jag bestämmer att alla våra gladskitar ska återvända, å det snaraste!!!

2011-02-15 @ 16:08:54
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0