Kolla in Sofia laga mat!

Jag jobbar ikväll, till nio, men här i huset måste vi nog ändå slå på tv:n kl åtta och se vår kollega Sofia Jemthans laga mat. Hon är en sån där person som man inte kan låta bli att se lite upp till, och som samtidigt är schysst och trevlig, och uppenbarligen lagar rysligt god mat (som jag bara sett på bild men det räcker bra för att få det att vattnas i munnen). Riktigt nyfiken är jag på vad hon hittar på i rutan. Programmet heter Sveriges mästerkock (onsdagar 20.00 i 4:an). Sen blir det visst mer Sofiamat när hon ska vara med i Halv åtta hos mig också, 31 mars. Ujuj. Jag hejar på dig jag, Sofia!

Kolla in hennes blogg som handlar mycket om dottern men även hemmet och annat trevligt: Sofialiv. Och så hennes matblogg så klart: Sofias goda.

Så där, lite reklam för en vän. Nu åter till jobbet. (Började förresten dagen med 1,5 timme på gymmet, inte illa va?!)


kommentarer
av: Ammie

Det är verkligen så mysigt att kika in här, du är så himla duktig på att fotografera och sätter ihop bilderna så fint och vad stora barnen har blivit. Headern har sambon knåpat ihop själv, jag tyvärr kan inget sånt även om jag skulle vilja...

2011-01-12 @ 22:22:57
URL: http://skrutten.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0