Sportys lekland

Det har öppnat ett lekland i stan, och igår drog jag med mig barnen plus Sandra och Molly för att kolla in stället. Vincent hoppade ivrigt så fort vi kom in, och tyckte det var toppenkul verkligen. Och vi hade trevligt! Fast samtidigt insåg jag att det inte är möjligt att gå dit själv med båda barnen, inte än i alla fall. Vincent är aningen för liten för att släppas lös i den gigantiska klätterställningen. Och Claudia kan man knappast släpa med sig där inne, än mindre lämna själv någonstans. Vuxensällskap är ett måste helt enkelt, än så länge.

I alla fall så var det roligt att se vad det var för ställe, och så har vi skaffat årskort åt Vincent så vi ska helt klart återvända! Jag insåg nu att jag aldrig fotade hela den stora ställningen, men kika in på Sportys hemsida så förstår ni lite mer vad jag snackar om!
När klockan närmade sig två var det tre riktigt trötta (men väldigt nöjda) barn som fick åka hem till sitt för att sova. Skönt det är att köra slut på dem på ett så här trevligt sätt.

kommentarer
av: Johan Östman

Va roligt att ni trivdes, och vilka fina bilder!



/Johan, Sportys

2011-01-13 @ 11:59:22
av: Emma H

Hej Johan! Kul att du hittade hit! Ja vi trivdes finemang, vi kommer helt klart tillbaka många gånger.

2011-01-13 @ 23:15:44
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0