Veckans outfits

Tänkte köra ett litet uppsamlingsheat med kläderna Claudia haft på sig i de senaste blogginläggen. Det är en riktig mix av nytt och ärvt, fått och köpt, sprillans och begagnat, dyrt och billigt, matchat och omatchat.
Vincent har inte förekommit lika mycket på sistone, men det har sina naturliga förklaringar:

1. När han är på dagis har man tid att fota

2. Han rör sig så mycket att han inte fastnar lika lätt på kort

3. Det händer inte lika mycket i utvecklingen hos honom

4. Ibland blir han besvärad av min kamera så jag riktar den inte lika ofta mot honom längre

5. Om vi ska prata kläder så växer han inte ur sina ens i närheten av lika fort

Det var det senaste på klädfronten. Klockan slog just elva slag, Pieter gick just och la sig, jag är ledig imorgon. Lite mer bloggande innan kudden? När jag ändå har farten uppe.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0