Den jag inte valde

Jag har så klart en väldigt uppenbar favoritpryl, precis som rätt många av de som kör fotoutmaning i sina bloggar (som Olicka, Ingenvanligdag, Mandarinklyfta, NinaRuthström, Kakkakaffe, Sockergrynet m fl.) och det är min kamera. Därför valde jag inte den. Men den är mig allt bra kär, min Canon.


Annars stod iPhones högt på favvolistan hos rätt många utmanare, liksom datorer och köksredskap. Kika in till lite andra deltagare i fotoutmaningen: 

NinaCarinaLotta - Oh lovelyRijo,Fröken KMatilda,
HippiemammanOlickaFamiljen ToadEmmaMadeleine,
FridaKarro JMarieMagdalenaFinurligafrökenLairama,
MalinHelenSignerat71PillargontantenDagarnaLotta.

kommentarer
av: signerat71

Hej,

Vilken trevlig blogg du har. Jag hittade hit via fotoutmaningen - kul!

Ses snart igen;)

kram Jenny

2011-07-03 @ 09:10:29
URL: http://signerat71.blogspot.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0