Första bokstavstavlan!

Jag har påbörjat ett nytt projekt, bokstavstavlor! Jag har tänkt göra hela alfabetet. Hittills har jag hunnit ända till A. Tanken är att man ska kunna köpa dem antingen som de är eller byta ut ordet i tavlan mot sitt barns (eller någon annans) namn. Vad tycks?

Jag tycker verkligen att sånt här är jätteroligt. Jag önskar att jag skulle kunna leva delvis på att sälja grafiska tavlor (och annat roligt). Får se om jag lyckas satsa lite mer på det och göra någon vettig reklam för mig. Först ska jag bygga upp ett lite större urval och sedan får vi se vad jag hittar på.

PS. Här kan du kika in mina namntavlor.

kommentarer
av: elisabeth henning

Hej Emma!

Tittar in här ibland och detta var verkligen trevlig idé! Roligt att läsa om din fina familj. Ha en skön sommar i nya huset!

Kram Issa

2011-07-26 @ 19:23:38
av: Mikaela

I like!


namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0