Fotoutmaning dag 22: mitt beroende

Det finns inga överraskningar att hämta här, jag gissar att det är rätt uppenbart för de flesta vad jag är beroende av. Förutom självklara barnen och sambon så är det dessa tre saker jag verkligen inte kan hålla mig ifrån och som jag lätt överdoserar:


Alltså:
- kameran
- datorn
- godiset

Jag önskar att jag kunde visa upp något mer kreativt eller ovanligt eller uppseendeväckande. Något som får er att säga "men ååååh!" eller "wow, coolt!" eller "Jaha, vad lustigt!" men det kan jag inte. Det är det här helt enkelt.

Kika in hos fler som deltar i fotoutmaningen: Kristina, Nina, Carina, Lotta, Rijo, FrökenK, Matilda, Hippiemamman, Icka, FamiljenToad, Emma, Madeleine, Frida, KarroJ, Marie, Magdalena, FinurligaFröken, Lairama, Malin, Helen, Signerat71, Pillargontanten, Dagarna, Klara, Amanda, Anaiah, Sofi, Lotta, Kakkakaffe, Mandarinklyfta.


Suck, av någon helt outgrundlig anledning lyckas jag inte få med länkarna till de fem sista. Fattar inte vad felet är, så här kommer de löst istället, utan inbyggd länkning:
anaiah.blogg.se
mittharligaliv.blogg.se
blossa.blogspot.com
kakkakaffe.com
mandarinklyfta.se

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Tror felet beror på att du länkar till för många. Jag kunde inte länka till alla ställen jag ville till under Mollys önskelista. Men tog jag bort en kunde jag länka en till så det måste bero på det!

2011-07-22 @ 23:19:00
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Emma H

Ja, jag misstänkte nästan det. Tråkigt ju. =P

2011-07-23 @ 00:03:39
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Linda

Canon 5D ser det ut att vara, men det är väl inte din kamera?

För mig att du skrev att du använde en annan =)

2011-07-23 @ 01:14:34
av: Emma H

Det är alla gånger min kamera! Fast det är inte 5D (tyvärr, I wish, haha) utan 50D. Jag hade 350D för ett par år sedan men bytte upp mig till denna. Löv it. Jag plockade fram min Trefemtia för att kunna ta den här bilden. =)

2011-07-23 @ 23:21:11
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0