Fotoutmaning dag 7: en bild som jag aldrig lagt upp

För ett antal år sedan (fem kanske?) hoppade jag in som tillfällig fotomodell för Högskolan Dalarnas programkatalog. Det var kompisen Tomas som drog dit mig, och så var det ytterligare en tjej. Roligt var det. Och när jag ser tillbaka nu så inser jag att jag var smal. Tyckte inte det då. Man får lite perspektiv på kroppen, två barn och rätt många kilo senare. 


Och håret var rätt långt, kanske sparar dit igen. Det är som riktigt långhårig jag känner mig som mest hemma...

Resten av deltagarna i utmaningen hittar du hos utmanaren HÄR.

kommentarer
av: Vånkan

Kul med gamla "hemliga" bilder.Du är jättefin, både då och nu. Jag har hur många som helst som går i "bilder jag vill kasta men det gör man ju inte"-facket. :)

2011-07-07 @ 14:37:45
URL: http://krokovankan.wordpress.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0