Mammor vill också ha paket

Jag köper inte mycket till mig själv. Eller det är väl inte sant riktigt eftersom jag tycker det är hur kul som helst att köpa åt barnen, så det kan ju räknas som att jag köper till mig själv. Fast till dem. Hur som helst, nu har jag köpt en grej till bara mig, ett armband. Ihoppysslat och målat av Matilda Salmén, min favoritbloggare och hemliga idol (hihi). Hon är barnboksillustratör, men bl a säljer hon även smycken. Kika in på hennes blogg!

Härom dagen
damp det här fina lilla paketet ner i min brevlåda:


Mitt specialbeställda namnarmband. =) Tack Matilda, det är jättefint!

kommentarer
av: Matilda Barnboksillustratör

Åh så roligt! Vilket fint inlägg, tack snälla! Och det sitter ju som en smäck på dig, härligt att se!

Stor kram!

2011-07-11 @ 11:12:35
URL: http://www.matildasalmen.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0