En fantastiskt full helg tillägnad ettåring och husjobb

Helgen har varit helt fylld av jobb med huset, kombinerat med en alldeles otroligt trevlig födelsedag för Claudia. Inte en dator så långt ögat har nått, men nu är jag tillbaka. Har laddat över alla kort från kamerna och bara börjat kika igenom dem. Lite mer från födelsedagen kommer, men så här såg i alla fall födelsedagsbarnet ut i fredags, min stora fina underbara tjej:



Min bror Emanuel och hans tjej Nina har varit en riktig tillgång, och har bidragit med massor av flyttande, tapetserande och barnpassande. Trevligt och välbehövligt. Dessutom har min mamma varit en stor hjälp, hon har lagat mat åt oss, hela byggteamet, hjälpt till med barnen, packat porslin och varit så till hands som det bara går. Och våra pappor har också hjälpt till med barnen. Tack allihop, det har varit en enorm och väldigt viktig hjälp!



Nu ska jag fortsätta plöja igenom fotoskörden. Inte mycket kul på tv ikväll (jag har även haft en tv-fri helg i övrigt) men te i kannan och hemgjorde kryddig nötkola i kylen.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0