Kameratestpilot

Jag tävlar om att bli testpilot hos Smartson för den nya utomhuskameran Pentax Optio WG 1 GPS. Fem testare ska väljas ut. Man använder produkten, bloggar om den och svarar på lite frågor, och som tack för hjälpen får man behålla kameran.



Tänk vilka häftiga foton jag skulle kunna ta i sommar! Kameran klarar att vara i vatten ner till 10 meters djup. Jag skulle kunna dra med den ut i det salta havet bland bohuslänska klippor vid sommarstugan, och ner i sjön Lago Maggiore i Italien som vi ska besöka senare i sommar. Och till den lilla stugan vid Rogsjön mitt ute i skogen som svärföräldrarna hyrt i år. Bara att plaska runt med den i vattnet utan att vara det minsta skraj för att den ska paja.

Hur som helst. Om du också vill få chansen att bli testpilot, ansök här: Bli testpilot för Pentax.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0