Ny laddning tapetprover

Alltså jag gillar Måleributiken.se. Riktigt stora tapetprover för 20:-/styck kan man beställa hem. Det är finfina grejer det! Kunde inte motstå att skicka efter en ny laddning, och åh vilka tapeter sen då!


Vad jag sen ska göra med dem är en annan fråga. Men valet till Vincents rum är inte klart än (även om jag har en favorit, men Pieter är inte ense med mig). Sen vill ju jag gärna sätta en köksig tapet på den enda kala väggen i köket. Där är nu en rätt sliten vägg av vitmålad väv. Där tycker vi också olika. Köket är hur som helst Prio Sist (ungefär) så där kan vi klura ett bra tag. Vincents rum känns lite mer bråttom/viktigare.

Tapeterna till vårt sovrum ska anlända butiken på fredag, vilket ger oss endast en kväll att tapetsera på innan vi ska flytta in. Inte optimalt, men så går det när man bestämmer sig för en import-tapet. Det kommer hur som helst bli sååå fint när det är klart. Ut ruggiga mörkgrönrandiga feta tapet, in grafiska fåglar i puderblått!

kommentarer
av: tabletki

sitamoia.blogg.se is super
Odchudzanie tabletki

2012-11-04 @ 12:29:42
URL: http://www.youtube.com/watch?v=mcLG-zdw0OY

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0