Små tavlor åt små tjejer

Precis i samma veva som Claudia fyllde ett år gjorde även två andra små flickor vi känner det. I present bestämde jag mig för att göra dem varsin namntavla i liten tappning. Inte med födelsedata som jag brukar, utan bara med namnet. Riktigt kul var det att skapa något nytt! Dessa är 12x12 cm och jag kommer definitivt att göra fler.

Signe fick en kaninflicka med ballong och tulpan...



...och till Molly blev det en giraff med solen till fond...



Jag funderar även på att göra bokstavstavlor, alltså en tavla för varje bokstav i alfabetet. Det får bli ett projekt för semestern eller kanske till hösten.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Jättefina tavlor och de är sååå söta! :D

Helt klart ska du satsa på dessa och på bokstavstavlor, du kanske till och med kan göra en hela alfabetstavla eller siffertavla/tavlor :)

2011-06-13 @ 11:02:54
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: linda

superfina! får man beställa en tavla av dig? :)

2011-06-13 @ 11:28:04
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0