Tröttast

Jag är trött tröttare tröttast. Därför blev det en stund i soffan framför tv:n igår innan jag ramlade i säng. Hade tänkt fixa med bilder i datorn men iddes inte. Jag har extrem sömnbrist, har sovit max fem timmar per natt de flesta nätterna i jag vet inte hur många veckor, månader. Det dumma är att det numera är mitt eget fel. Båda barnen sover jättebra nästan varje natt, mellan åtta och sex. Men går jag och lägger mig? Nähärå.

Fick ju inte sova i helgen heller efter tårtbak till framemot femtiden i fredags och bröllopsfest nästa dag till halv fyra. Det har varit otroligt trevligt, men nu måste jag bara få till att ladda upp mig igen så jag orkar någonting. Orkar packa upp alla flyttlådor (vilket iofs Pieter pysslar med om dagarna), orkar umgås med barnen, orkar vara glad och trevlig. Nu är jag trött och sur. Jobbar i alla fall bara till 14 idag och sedan blir det lekdate för Vincent med vänner. Ikväll måste jag baka och greja lite inför midsommarfirandet imorgon. Söndag kanske jag kan få sova, på söndag...

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0