Dagens utstyrsel 5/3

Jag är inte rädd för rosa, framförallt inte när jag hittar en tröja med Nijntje. Kaninen är mer känd som Miffy, men vi kör på den holländska varianten. Och i Holland är det Nijntje som är stor, huvudpersonen framför uttjatade Hello Kitty. Tröjan köpte jag åt Vincent i julas. Jeansen har han haft i ett år ungefär, fast de har legat i att-laga-lådan i minst ett halvår. Äntligen sydde jag på ett par knälappar häromdagen, inte en dag för tidigt.

Inte världens snyggaste lagning direkt. Jag gillar verkligen tyget, men borde tänkt mig för med sömmarna innan jag började. Fast ska det bli gjort är det bara att satsa och köra.

kommentarer
av: Eva

Snygg kille med tuff tröja!



Oskar kan aldrig ha några snygga tröjor om dom kommer från tjej avdelning då dom oftast är för tajta =(

2011-03-05 @ 22:55:27
URL: http://taweret.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0