Jag ska på Mammabloggalan!

Härligt nördigt och riktigt riktigt roligt! 7 maj arrangeras en gala för mammabloggare i Solna. Häromdagen bestämde vi oss - jag, Sandra och Theres: YES, vi åker! Lämnar män och barn hemma och ger oss av på ett litet lyxigt mammaäventyr bara vi.

Vi blev nog lite smått lyriska alla tre, för när var man senast iväg från allt vad blöjbyten, ständiga nattuppvaknanden och snoriga näsor heter för ett dygn? Gjorde något för bara mig? Problemen som återstår känns inte så där väldigt betungande - Vad ska jag ha på mig? Och frisyren då? Hur många jag nästan-känner kommer till galan? Vilken tid ska vi åka hemifrån för att hinna ta det riiiiktigt lugnt och verkligen njuta av allt? Hur många timmar hinner man ligga i poolen? Klicka på bilden för att komma till bloggalans websida:


Och här hittar du Mammabloggalans facebooksida!

Claudia började förresten krypa lite mer igår kväll, och har fortsatt idag. Jag gick till jobbet vid lunchtid, men innan det hann hon krypa flera små kortare sträckor. Kanske dags att uppgradra magdraget till äkta krypstil nu då, vi får se.

Dessutom pratade jag just på teflonen med Pieter (kära sambon that is) som berättade att Claudia hittat en dvd-skiva som varit försvunnen hur länge som helst. Vi har inte hittat den hur vi än letat, storstädat, flyttat på allt och kliat oss i våra skallar. Men lilltjejen grävde fram den ur cd-hyllan idag, instoppad i en annan skivas plastficka. Se där, något positivt med skiv-utrivar-åldern. Trevligt.



kommentarer
av: Cissi

Härligt Claudia, kryp bara kryp!



Och va skoj med mammabloggala :-)

av: Sandra - mamma till Molly

Heja Claudia och vilken skattletare du är! :D



Emma, det ska bli otroligt roligt!!

2011-03-02 @ 21:43:24
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Alexandra

Då syns vi kanske där :)! Jag och min kompis ska med dit. Ska bli mysigt att komma iväg en kvälloch bara vara lite tjejig.



Kram

2011-03-03 @ 08:34:12
URL: http://minbebis.com/blogg/soontobe/
av: Theres

Ja, idag joinar du mig! Grattis Claudia för 9 månader önskar Signe :)



Det ska verkligen bli jätteroligt! Ja de "problem" som dök upp känns inte direkt jättesvåra att lösa haha :D



Heja Claudia! Signe kryper till största del nu även om hon ibland lägger sig på mage och ålar.

2011-03-03 @ 08:53:06
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
av: Emma H

Ja Sandra och Theres, det kommer bli riktigt najs! Och Alexandra, får se om vi ses där då! =)

2011-03-04 @ 20:38:46
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0